Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
Тематичні завдання для учнів 4 класу.
Тематичні завдання для учнів 4 класу
16.03.2020-20.03.2020р.
Предмет
|
Тема
|
Джерела інформації
|
Практична робота
|
Українська мова
|
Часи дієслів. Змінювання дієслів за числами.
|
Підручник §39, с.145-147.
|
С.145, впр. 286, виписати головні члени речення за зразком.
С.146, опрацювати правило.
С.146, впр. 288, визначити час дієслів.
|
|
Дієслова на –ся (літературна вимова і правопис). Спостереження за значенням дієслів на -ся у тексті.
|
Підручник §44, с.160-162.
|
С.160, впр. 315, прочитати і порівняти вірші, виконати усно 3 завдання.
С.160, впр. 317, списати речення, вставити пропущені букви, підкреслити дієслова минулого часу.
С.162, вправлятися у вимові та написанні дієслів.
С.162, впр. 318, виконати завдання за зразком.
|
Літературне читання
|
Підсумковий урок за темою «Видатні українські письменники».
|
Підручник с.115.
|
Дати відповіді на запитання розділу, повторити вивчені вірші.
|
|
Вступ до розділу.
Езоп – перший байкар. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь».
|
Підручник с.116-118.
|
С.116, ознайомитися із особливостями шостого розділу.
С.117-118, прочитати байку Езопа Двоє приятелів і ведмідь», дати усні відповіді на запитання.
|
|
Життя та творчість Леоніда Глібова. Істотні ознаки байки. Леонід Глібов «Зозуля і Півень»
|
Підручник с.119-121.
|
С.119, познайомитись із життям та творчістю Л. Глібова.
С.119-120, навчитися виразно читати байку.
С.121, дати відповіді на запитання, намалювати ілюстрацію.
|
|
Особливості п’єси-казки як жанру. Будова п’єси. Неля Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба»
|
Підручник с.123-128.
|
С.123, познайомитись із життям та творчістю письменниці.
С.124-128, прочитати п’єсу-казку, підготуватися до читання в особах.
Створити власну афішу.
|
Математика
|
Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділення
|
Підручник с.141-142.
|
С.141, №885, знайти частку та остачу письмово.
С.141, №886, знайти значення виразів, повторити порядок дій.
С.141-142, №887, розв’язати і порівняти задачі.
|
|
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух.
|
Підручник с.142-143.
|
С.142, №893, знайти частку та остачу письмово.
С.142, №894, розв’язати задачу письмово.
С.143, №895, прочитати пояснення, як знаходили частку.
С.143, №897, знайти частку письмово.
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на розрядні (у частці нулі). Розв’язування рівнянь. Задачі з буквеними даними.
|
Підручник с.144.
|
С.144, №902, виконати усно.
С.144, №903, розглянути записи і пояснити розв’язування.
С.144, №904, Обчислити письмово.
С.144, №905, розв’язати рівняння.
С.144, №907, розв’язати задачу з буквеними даними.
|
|
Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення багатоцифрових чисел на круглі числа. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач.
|
Підручник с.145.
|
С.145, №912, обчислити письмово.
С.о145, №913, виконати ділення іменованих чисел.
С.145, №915, розв’язати задачу.
|
|
Категорія: Інформація для учнів | Додав: ludmila (17.03.2020)
|
Переглядів: 135
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|