№
з/п
|
№
(скориг.)
|
Тема уроку
|
Дата
|
Дата
(скориг.)
|
|
|
І семестр
Добукварний період
|
|
|
1.
|
|
Г. Чубач «Рідна мова». Бесіда за темою «Я — школяр». Практичне ознайомлення зі словами — назвами предметів, граматичними питаннями до них. Практичне ознайомлення з реченням. Опрацювання тексту «До школи» за В. Шклярем
|
02.09.2016
|
|
2.
|
|
Посадка учнів під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Рух пальців під час зображення графічних фігур. Штрихування фігур
|
02.09.2016
|
|
3.
|
|
Бесіда за темою «Я — школярка». Практичне ознайомлення учнів з поділом слів на склади. Ознайомлення з поняттям наголосу. Речення, різні за метою висловлювання (розповідні, окличні). Розділові знаки в кінці таких речень. Опрацювання вірша М. Сингаївського «Першокласниця»
|
05.09.2016
|
|
4.
|
|
Закріплення правил посадки під час письма, правил користування письмовим приладдям. Штрихування і розфарбовування фігур
|
05.09.2016
|
|
5.
|
|
Бесіда за темою «Моя родина». Спілкування в родині. Інтонування речень з різними розділовими знаками на кінці. Речення зі звертаннями. Мовні і немовні звуки
|
06.09.2016
|
|
6.
|
|
Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці. Рядкові лінії — верхня і нижня. Робочий рядок
|
06.09.2016
|
|
7.
|
|
Розрізнення назв предметів за питаннями хто це? що це? Опрацювання тексту за А. Канельским «Як Івасик братика колисав»
|
07.09.2016
|
|
8.
|
|
Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці. Надрядкова та підрядкова лінії. Тренувальні вправи
|
07.09.2016
|
|
9.
|
|
Продовження роботи над темою «Моя родина». Розрізнення назв предметів за питаннями хто це? що це? Мовні звуки. Розширення уявлення про складову будову слова. Поняття про наголошений склад. Складання речень
|
09.09.2016
|
|
10.
|
|
Зображення ліній і фігур, штрихування, розфарбовування
|
09.09.2016
|
|
11.
|
|
Розрізнення назв предметів за питаннями хто? що? Опрацювання оповідання «Вечеря» за І.Андрусяком. Відповіді на запитання вірша Л. Мовчун «Я не кину слів на вітер...»
|
12.09.2016
|
|
12.
|
|
Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці. Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
12.09.2016
|
|
13.
|
|
Бесіда за темою «Мої друзі». Слова, що відповідають на питання хто? що? Звуки мовлення: голосні, приголосні тверді і м'які. Складання речень. Складання казки за малюнком. Інтонування окличних речень. Робота з дитячою книгою
|
13.09.2016
|
|
14.
|
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
13.09.2016
|
|
15.
|
|
Опрацювання казки «Не дивися на мене так, їжачку...» за С. Козловим. Розігрування розмови Ведмедика з Їжачком. Закріплення знань про голосні та приголосні звуки
|
14.09.2016
|
|
16.
|
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
14.09.2016
|
|
17.
|
|
Бесіда за темою «Мої друзі». Ознайомлення зі словами — ознаками предметів. Послідовний ряд звуків слова. Виділення окремих звуків слова. Опрацювання тексту «Сюрприз» за Р. Куликовою
|
16.09.2016
|
|
18.
|
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
16.09.2016
|
|
19.
|
|
Бесіда за темою «Моя школа». Ознайомлення зі словами — назвами дій предметів. Складання речень. Опрацювання оповідання «Навіщо ходять до школи»
|
19.09.2016
|
|
20.
|
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
19.09.2016
|
|
21.
|
|
Продовження роботи над темою «Школа». Адаптація до соціальної ролі учня. Опрацювання оповідання «Ласунка йде до школи» за
М. Масловою. Виділення окремих звуків у слові, послідовний ряд звуків у слові
|
20.09.2016
|
|
22.
|
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
20.09.2016
|
|
23.
|
|
Бесіда за темою «Мої книжки». Опрацювання тексту «Казкар» за О. Дрозом
|
21.09.2016
|
|
24.
|
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
21.09.2016
|
|
25.
|
|
Роль уміння читати в житті школярів і дорослих людей. Опрацювання оповідання «Про Телесика» за В. Сенцовським. Робота з дитячою книжкою
|
23.09.2016
|
|
26.
|
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
23.09.2016
|
|
27.
|
|
Бесіда за темою «Моя країна — Україна». Опрацювання вірша Н. Зарічної «Рідний край»
|
26.09.2016
|
|
28.
|
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
26.09.2016
|
|
29.
|
|
Узагальнення знань учнів. Складання речень. Робота з дитячою книгою.
|
27.09.2016
|
|
30.
|
|
Закріплення вміння писати вивчені елементи букв. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання речень за малюнками і поданими графічними схемами. Розвиток зв’язного мовлення.
|
27.09.2016
|
|
|
|
Букварний період
|
|
|
31.
|
|
Звук [а], позначення його буквами Аа. Вірш В. Каменчук «Вересень»
|
28.09.2016
|
|
32.
|
|
Письмо рядкової букви а
|
28.09.2016
|
|
33.
|
|
Звук [а]. Букви Аа. Слова, що означають назви і ознаки предметів. Вірш М. Дружиніної «Ми просили акробатів»
|
30.09.2016
|
|
34.
|
|
Письмо великої букви А
|
30.09.2016
|
|
35.
|
|
Звук [у], позначення його буквами Уу. Читання тексту за Н. Забілою
|
03.10.2016
|
|
36.
|
|
Письмо рядкової букви у
|
03.10.2016
|
|
37.
|
|
Звук [у]. Букви Уу. Слова, які відповідають на питання хто? що? Складання висловлювання. Опрацювання тексту за В. Сенцовським
|
04.10.2016
|
|
38.
|
|
Письмо великої букви У
|
04.10.2016
|
|
39.
|
|
Звук [о], позначення його буквами Оо. Речення зі звертанням. Інтонування речень, різних за метою висловлювання. Р. Скиба «Звичка є у совеняти»
|
05.10.2016
|
|
40.
|
|
Письмо рядкової букви о
|
05.10.2016
|
|
41.
|
|
Звук [о]. Букви Оо. Значення слів. Опрацювання тексту «Крутий голкіпер» за Н. Нікамо
|
07.10.2016
|
|
42.
|
|
Письмо великої букви О
|
07.10.2016
|
|
43.
|
|
Звук [й], позначення його буквами Ии. Опрацювання тексту за Б. Сахно. Практичне ознайомлення з багатозначністю слів. Робота з дитячою книжкою
|
10.10.2016
|
|
44.
|
|
Письмо рядкової букви й
|
10.10.2016
|
|
45.
|
|
Звук [й]. Букви Ии. Читання оповідання «Білий коник» за 3. Мензатюк
|
11.10.2016
|
|
46.
|
|
Письмо великої букви Й
|
11.10.2016
|
|
47.
|
|
Звук [м], позначення його буквами Мм. Читання складів і слів з нею. А. Камінчук «Морозиво». Словесно-логічні вправи
|
12.10.2016
|
|
48.
|
|
Письмо рядкової букви м, складів з нею
|
12.10.2016
|
|
49.
|
|
Звук [м]. Букви Мм. Опрацювання оповідання «Казка про кошеня» за Г. Малик
|
17.10.2016
|
|
50.
|
|
Письмо великої букви М
|
17.10.2016
|
|
51.
|
|
Звук [і], позначення його буквами її. Читання складів і слів з буквою і
|
18.10.2016
|
|
52.
|
|
Письмо рядкової букви і
|
18.10.2016
|
|
53.
|
|
Звук [і]. Букви Іі. Опрацювання тексту за С. Кузьменко
|
19.10.2016
|
|
54.
|
|
Письмо великої букви І
|
19.10.2016
|
|
55.
|
|
Звуки [н], [н'], позначення їх буквами Нн. Читання прямих і обернених складів з буквою н. Читання вірша Л. Дяченко «Осінь»
|
21.10.2016
|
|
56.
|
|
Письмо рядкової букви н
|
21.10.2016
|
|
57.
|
|
Звуки [н], [н']. Букви Нн. Складання речень. Велика буква в іменах людей. Читання тексту за Н. Тарасенко. Робота з дитячою книжкою
|
31.10.2016
|
|
58.
|
|
Письмо великої букви Н, складів і слів з нею
|
31.10.2016
|
|
59.
|
|
Звук [в], позначення його буквами Вв. Читання складів і сліз з ними. Читання тексту за В. Сухомлинським
|
01.11.2016
|
|
60.
|
|
Письмо рядкової букви в
|
01.11.2016
|
|
61.
|
|
Звук [в]. Букви Вв. Доповнення речень словами. Читання вірша М. Стельмаха. Практичне ознайомлення з порівнянням
|
02.11.2016
|
|
62.
|
|
Письмо великої букви В, складів і слів з нею
|
02.11.2016
|
|
63.
|
|
Звуки [л], [л'], позначення їх буквами Лл. Читання складів слів з ними. Читання тексту за А. Давидовим
|
04.11.2016
|
|
64.
|
|
Письмо рядкової букви л
|
04.11.2016
|
|
65.
|
|
Звуки [л], [л']. Букви Лл. Логічні вправи. Розповідь за малюнком. Опрацювання оповідання «Ланцюжок добра» за Л. Ульяницькою
|
07.11.2016
|
|
66.
|
|
Письмо великої букви Л, складів і слів з нею
|
07.11.2016
|
|
67.
|
|
Закріплення звукового значення букви Лл. Читання складів, слів з нею. Словниково-логічні вправи. Анаграми.
|
08.11.2016
|
|
68.
|
|
Написання малої і великої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень.
|
08.11.2016
|
|
69.
|
|
Звуки [с], [с'], позначення їх буквами Сс. Читання складів і слів з ними. Вправи на доповнення речень словами. Читання тексту «Зустріч з лисом» за А. Давидовим
|
09.11.2016
|
|
70.
|
|
Письмо рядкової букви с. Списування з друкованого тексту
|
09.11.2016
|
|
71.
|
|
Звуки [с], [с']. Букви Сс. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Слоненятко, яке любило танцювати» за Ю. Ярмишем. Робота з дитячою книгою
|
11.11.2016
|
|
72.
|
|
Письмо великої букви С, слів з нею
|
11.11.2016
|
|
73.
|
|
Звук [к], позначення його буквами Кк. Читання складів, слів з ними. Логічні вправи. Читання тексту за Н. Забілою
|
14.11.2016
|
|
74.
|
|
Письмо рядкової букви к
|
14.11.2016
|
|
75.
|
|
Звук [к]. Букви Кк. Складання речень. Клички тварин. Читання тексту за В. Сенцовським
|
15.11.2016
|
|
76.
|
|
Письмо великої букви К, складів і слів з нею
|
15.11.2016
|
|
77.
|
|
Закріплення звукового значення букви Кк. Читання складів, слів з нею. Словниково-логічні вправи. Анаграми.
|
16.11.2016
|
|
78.
|
|
Написання рядкової і великої великої букви к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень. Складання і записування речень.
|
16.11.2016
|
|
79.
|
|
Звук [п], позначення його буквами Пп. Читання складів, слів з ними. Складання речень за допомогою запитань. Опрацювання тексту за 0. Єфімовим
|
18.11.2016
|
|
80.
|
|
Письмо рядкової букви п
|
18.11.2016
|
|
81.
|
|
Звук [п]. Букви Пп. Логічні вправи. Опрацювання тексту «На пасіці взимку» за Н. Тарасенко
|
21.11.2016
|
|
82.
|
|
Письмо великої букви П, слів з нею
|
21.11.2016
|
|
83.
|
|
Звуки [р], [р'], позначення їх буквами Рр. Читання складів і слів з ними
|
22.11.2016
|
|
84.
|
|
Письмо рядкової букви р. Списування з друкованого тексту
|
22.11.2016
|
|
85.
|
|
Звуки [р], [р']. Букви Рр. Логічні вправи. Складання речень за малюнками. Читання тексту за П. Костюченком
|
23.11.2016
|
|
86.
|
|
Письмо великої букви Р, складів і слів з нею
|
23.11.2016
|
|
87.
|
|
Звуки [т], [т1], позначення їх буквами Тт. Читання складів, сліз з ними. Звуко-буквений аналіз слів. Читання оповідання «Ластівка» за О. Копиленком. Робота з дитячою книжкою
|
25.11.2016
|
|
88.
|
|
Письмо рядкової букви т
|
25.11.2016
|
|
89.
|
|
Звуки [т], [т']. Букви Тт. Міста України. Театри. Читання й опрацювання текстів про театр
|
28.11.2016
|
|
90.
|
|
Письмо великої букви Т, складів і слів з нею
|
28.11.2016
|
|
91.
|
|
Звук [е], позначення його буквами Ее. Читання текстів за С. Козловим і 0. Тихомировим. Робота над ними
|
29.11.2016
|
|
92.
|
|
Письмо рядкової букви е. Списування з друкованого тексту
|
29.11.2016
|
|
93.
|
|
Звук [е]. Букви Еє. Читання тексту «Метро». Логічні вправи. Вивчення вірша М. Познанської «Метро»
|
30.11.2016
|
|
94.
|
|
Письмо великої букви Е
|
30.11.2016
|
|
95.
|
|
Звуки [д], [д'], позначення їх буквами Дд. Читання складів і слів з ними. Співвідношення звуків [д] — [т], [д'] — [т']. Читання тексту за М. Солтис
|
02.12.2016
|
|
96.
|
|
Письмо рядкової букви д. Письмо під диктування
|
02.12.2016
|
|
97.
|
|
Звуки [д], [д']. Букви Дд. Складання розповіді за малюнком. Читання тексту «Молода сливка» за А. М'ястківським
|
05.12.2016
|
|
98.
|
|
Письмо великої букви Д, складів і слів з нею
|
05.12.2016
|
|
99.
|
|
Звуки [з], [з1], позначення їх буквами Зз. Читання складів і слів з ними. Опрацювання тексту А. Мілна «Пісенька Він-ні-Пуха» у перекладі І. Малковича. Роль наголосу в словах.
|
06.12.2016
|
|
100.
|
|
Письмо рядкової букви з, складів і слів з нею
|
06.12.2016
|
|
101
|
|
Звуки [з], [з']. Букви Зз. Читання тексту В. Каменчук «Зайчикові вуха». Відповіді на запитання. Відгадування загадки
|
07.12.2016
|
|
102.
|
|
Письмо великої букви 3. Списування з друкованого тексту
|
07.12.2016
|
|
103.
|
|
Буква ь (м'який знак). Позначення ним на письмі м'якості приголосних звуків. Бесіда на тему «Допомога вдома». Читання вірша 0. Журливої «Маленька господиня»
|
09.12.2016
|
|
104.
|
|
Письмо букви ь. Письмо слів з м'яким знаком
|
09.12.2016
|
|
105.
|
|
Звук [б], позначення його буквами Бб. Читання тексту за Д. Матіяш
|
12.12.2016
|
|
106.
|
|
Письмо рядкової букви б
|
12.12.2016
|
|
107.
|
|
Звук [б]. Букви Бб. Логічні вправи. Читання вірша О. Пчілки «Ну-те, хто з вас там бистріший?», оповідання «Снігова баба і зайчик» за П. Королем. Розказування казки за малюнком
|
13.12.2016
|
|
108.
|
|
Письмо великої букви Б. Письмо під диктування
|
13.12.2016
|
|
109.
|
|
Звук [г], позначення його буквами Гг. Читання слів і складів з ними. Читання тексту за Л. Вороніною
|
14.12.2016
|
|
110.
|
|
Письмо рядкової букви г, складів, слів з нею. Списування слів і речень з друкованого тексту
|
14.12.2016
|
|
111.
|
|
Звук [г]. Букви Гг. Читання слів і речень з буквою г. Вивчення вірша А. Камінчука «Гарбузи». Читання оповідання «Винахідливі гноми» за Л. Вороніною
|
16.12.2016
|
|
112.
|
|
Письмо великої букви Г. Повторення написання вивчених букв
|
16.12.2016
|
|
113.
|
|
Звук [ґ], позначення його буквами Гг. Читання слів з поступовим ускладненням звуко-складової структури. Відгадування загадки. Читання вірша Л. Вознюк «Вишивала мама синіми нитками...»
|
19.12.2016
|
|
114.
|
|
Написання рядкової букви ґ, слів і речень із нею
|
19.12.2016
|
|
115.
|
|
Звук [ґ]. Букви Ґґ. Чітка вимова звука у порівнянні зі звуками [г] — [к]. Логічні вправи. Читання тексту за В. Запорожець. Робота з дитячою книжкою
|
20.12.2016
|
|
116.
|
|
Письмо великої букви Г. Запис слів під диктування
|
20.12.2016
|
|
117.
|
|
Звук [ч], позначення його буквами Чч. Робота над орфоепічно правильною вимовою звука [ч] перед усіма голосними, крім [і]. Читання тексту за
А. М'ястківським
|
21.12.2016
|
|
118.
|
|
Письмо рядкової букви ч, складів і слів з нею
|
21.12.2016
|
|
119.
|
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Читання складів, слів з ними. Словниково-логічні вправи.
|
23.12.2016
|
|
120.
|
|
Повторення написання вивчених букв
|
23.12.2016
|
|