№
з/п
|
№
(скориг.)
|
Тема уроку
|
Дата
|
Дата
(скориг.)
|
|
|
І семестр
Для чого ми вивчаємо природознавство
|
|
|
1.
|
|
Вступ. Людина і природа: чому ми любимо і бережемо природу.
|
01.09.2016
|
|
2.
|
|
Що треба знати про природу. Нежива і жива природа.
|
06.09.2016
|
|
3.
|
|
Як людина пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу.
|
08.09.2016
|
|
4.
|
|
Спостереження та досліди – методи вивчення природи. Прилади, необхідні для пізнання природи.
|
13.09.2016
|
|
5.
|
|
Природні та рукотворні тіла.
|
15.09.2016
|
|
6.
|
|
Дослідження частин тіл. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи.
|
20.09.2016
|
|
7.
|
|
Тіла неживої природи.
|
22.09.2016
|
|
8.
|
|
Організми та їх ознаки.
|
27.09.2016
|
|
9.
|
|
Що потрібно організмам для життя. Умови, необхідні для життя.
|
29.09.2016
|
|
10.
|
|
Різноманітність рослин.
|
04.10.2016
|
|
11.
|
|
Різноманітність тварин.
|
06.10.2016
|
|
12.
|
|
Екскурсія. Ознайомлення з об’єктами неживої та живої природи
|
11.10.2016
|
|
13.
|
|
Із чого людина виготовляє предмети вжитку
|
13.10.2016
|
|
14.
|
|
Значення природи у житті людини.
|
18.10.2016
|
|
15.
|
|
Бережне ставлення до природи.
|
20.10.2016
|
|
16.
|
|
Екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі.
|
01.11.2016
|
|
17.
|
|
Узагальнюючий урок за розділом «Навколишній світ»
|
03.11.2016
|
|
|
|
НЕЖИВА ПРИРОДА
|
|
|
18.
|
|
Сонце та його значення для життя на Землі
|
08.11.2016
|
|
19.
|
|
Вода та її властивості (безбарвна, прозора, приймає форму посудини, текуча). Практична робота. Ознайомлення з властивостями води
|
10.11.2016
|
|
20.
|
|
Значення води в природі та в житті людини.
|
15.11.2016
|
|
21.
|
|
Навчальний проект. Як економно використовувати воду в повсякденному житті?
|
17.11.2016
|
|
22.
|
|
Повітря та його властивості (існує навколо нас, без запаху, прозоре, займає весь доступний простір) Значення повітря для живої природи. Практична робота. Ознайомлення з властивостями повітря
|
22.11.2016
|
|
23.
|
|
Грунт. Значення ґрунту для живої природи. Практична робота. Ознайомлення з властивостями піску, глини пропускати воду.
|
24.11.2016
|
|
24.
|
|
Узагальнюючий урок за розділом «Нежива природа»
|
29.11.2016
|
|
|
|
ЖИВА ПРИРОДА
|
|
|
25.
|
|
Рослини. Яку будову має рослина. Практична робота. Вивчення будови рослин (корінь, стебло, листок, квітка, плід) за наочністю.
|
01.12.2016
|
|
26.
|
|
Які бувають рослини. Дерева, кущі, трав’янисті рослини рідного краю, їх будова. Практична робота. Упізнавання дерев, кущів, трав
|
06.12.2016
|
|
27.
|
|
Екскурсія. Упізнавання дерев, кущів, трав у саду, парку, лісі, урочищі.
|
08.12.2016
|
|
28.
|
|
Листяні та хвойні рослини.
|
13.12.2016
|
|
29.
|
|
Екскурсія. Упізнавання листяних та хвойних рослин
|
15.12.2016
|
|
30.
|
|
Дикорослі і культурні рослини.
|
20.11.2016
|
|
31.
|
|
Які культурні рослини вирощують у рідному краї
|
22.12.2016
|
|